Busegokce benim kızım da geçen gece ilk kez yüzüstü uyudu, 6 aylık, yatırdığım gibi döndü, başında bekledim rahatsız olup uyanır diye ama uyanmadı, telefon ışığıyla yüzünü kontrol ettim başını yana çevirmiş, rahatca nefes de alıyor, aklım onda yattım, arada bir derin nefes aldıkça için rahatladı ben de uyumuşum. Büyüdüler artık, kendilerini idare edebiliyorlar ama evet huzursuz oluyor insan, siz de biraz başında durup, nefes alıp verisini kontrol edin, problem yoksa rahatlayın, problem olduğunda uyanıp ağlar