Pinar253510 Kızım bir yaş aşısında su çiçeği aşısı yapılmadı Türkiye de yokmuş dedi ebemiz sizde durumlar nedir???
Bebisss34 Pinar253510 bizde daha yaptıramadık 😕 15 aylık oldu oğlum 3 aydır aşı yok her hafta hastaneleri ve sağlık ocağını arıyorum belki bir umut ama hep aynı cevap:aşı yok 🤦♀️ Bekliyoruz bakalım