MerveeT Bu hastanede sünnet yaptıran var mı bebeğim 3 aylık genel anestezi ile yapılıyormuş, yaptıranlar tecrübelerini anlatabilir mi acaba 🙏🏻
KahramanAnne MerveeT 3 aylık bebek neden genel anestezi lokal anestezi daha iyi olurdu sanki imkanınız varsa özelde yaptırın. Üstte kalsın postunuz
Edaege04 Ben 1 aylıkken yaptırmıştim özel hastanede devlette nasil yapılır bilmiyorum ama o söylediğiniz hastanede bi cok konu üzerine baya iyi ama sünnet üzerine nasıldir bilemem eger imkanıniz varsa özelde yapabilirsiniz daha rahat olur sizin için 🙂