Arkadaşlar ben sözleşmeli öğretmenim 170 aradım bana sgk da onay bekleyen 7 bin gibi bir mevla olduğunu doğum raporları dan dolayı bulunduğum il sgk arayıp onaylatıp ücret adına yatacağını söyledi öğretmen olup alan var mı çünkü biz izinli olmamıza rağmen maaşlarımızı alıyorduk