Gaz da olabilir, doymuyor da olabilir mesela bizimki sütümle doymuyomuş meğer mama verince sakinleşmeye başlamıştı. Eğer karnı tok altı temiz herhangi bir sağlık problemi de yoksa gaz için damla masaj vs elinizden geleni yapıp gerisini allaha bırakacaksınız malesef gazlar bitene kadar böyle😄 benim kızım da ilk 2 ay sürekli sürekli ağlıyodu hiç gülmicek sanıyodum ama 3 buçuk aylık şu an karnı tok altı temizse gülüyor oyalanıyor. Demem o ki temel ihtiyaçlarını giderdiğinizden emin olduğunuz sürece büyümesini beklemekten başka yol yok malesef