
resim yüklemeye çalıştım ama umarım olmuştur. Bu şekilde yüzünde ve ellerinde önce hafif kızarıklık sonra sinek ısırığı gibi büyüdü son durum böyle ne olduğunu bi türlü anlayamadım . 1 buçuk yaşında kızım yediklerinden olmadığını biliyorum vücudunun başka hiçbi yerinde de yok sadece yüz ve eller yani havayla dışarda temas edilen yerler aynı şeyi yaşayan var mı ? Gittikçe de büyüyo ne yapmam gerektiğini bilemedim