Gozlis almasınlar ne olacakki kilo sağlık demek değil ben de bunu çok geç anladım. Bana da çok şey söyleyen oldu hala da söylüyorlar çünkü toplum kilolu bebeği sağlıklı, biraz daha zayıf bebeği gelişimi yavaş olarak kabullenmiş. İnsanları hiç memnun edemeyiz bence bebeğinizin size gönderilmiş ne kadar büyük bir nimet olduğuna odaklanın. Ne yaparsak yapalım hızlıca büyüyorlar yetişemiyoruz bile. siz çok güzel bir annesiniz buna inanın 🙏🏻 onun iyiliğini en çok siz istersiniz