ihsas 1yaşında oğlum var .evin içinde koşarak uyutuyoruz ..her yolu denedik ama kabul etmiyor.ve bu saat olmus hala ayakta öneriye ihtiyacım var
Ezgi3454 ihsas tavsiyem odasına girip uyuyana kadar çıkmamanız sizin net olmanız çok önemli inanırsanız yaparsınız. 7 olduğunda odaya girip asla çıkmıyoruz uyuyana kadar.
ihsas Ezgi3454 çok denedim ama mızmızlanıyor sonrada ağlıyor saatlerce kalsam da uyumuyor.ve o saatte uyusuda gece ikide muhakakak uyanıyor😔