Dila21 Merhabalar bebeğim 4 ay 8 günlük sütüm yetmiyor mama verecem bebelac ama hangi ay üzerinde kaç yazanı almam gerekiyor??
TiniminiKayra Dila21 bebelac 1numara dogumdan itibaren yazan kullaniliyor.benim bebegimde 4ay 11gunluk onu kullaniyiruz gold olani
Elaseda Dila21 canım benim kızımda 4 aylık hiç sütüm olmadığı için doğduğundan beri mama veriyorum bebelac la başladım aşırı gaz yaptı doktorunuz sma önerdi. Çok şükür sma kullandığımdan beri 1 kere bile gaz sancısı çekmedik
Angels1324 Sanırım bende başlayacağım artık sütüm az çıkıyor eşim sinir etti beni ikide bir 6 ay veremeyecek sin diyor ne yapabilirim emmedi sağarak ancak 3 ay verebildim öyle üzülüyorum ki belki de emzirerek de kesilen vardır :(