sinemyilmaz27
Doğum yapalı 7 ay oldu hala adetim 15 günde bir ve 7-8 gün sürüyor bitiyor 2 gün sonra bı daha başlıyor biraz daha olup bitiyor o kadar düzensiz ki artık ne yapacağımı şaşırdım. Bu arada benim dogumumda bebegin eşini tam çıkaramadığı için doğumdan hemen sonra kürtaj olmak zorunda kaldım içerideki parçaları temizlediler o zamandan beri rahmim kendini toparlayamadi 60 gün lohusa kanaması yasadim lohusaligim bittikten sonra da hep böyle düzensiz aralıklarla uzun süreli adet görüyorum başına gelen var mı gerçekten bunaldım bu durumdan ve korkuyorum artık önemli bir şey olmasindan