Woody Anne4 sütünüz çok çok fazla değilse mochi işe yaramaz. Zaten süt toplayıcı olarak geçiyor,pompa olarak değil Chicco haklında bilgim yok ama manuelin çok faydalı olacagını düşünmüyorum. Not:mochi de elektrikli de kullandım
Yaseminnnnn93 Anne4 manueli bende oyle hayal edip almistim ama hic olmuyo kolun kopuyo iyi sagmiyor az kaydirsan akıyor bas bas bas sinir hastası oluyorum malesef manuel kullanimi cok zor elektiriklinin kablosu sesi derken kullanmak zoruma gidiyor ama manuel cok zmanimi aliyor iyi değil
Anne4 Woody lansinoh elektrikli kullaniyorum ama cok uzun suruyor ya. Cekim gucu de azaliyor gibi. Birde bir suru aparat var. Surekli dezenfekte edemiyorum. Manuelde kablo fln yok. Yatakta bile sagarim diye dusundum🙄
Woody Anne4 medela kullanıyorum. Pilli de çalışıyor. Çekim gücü çok iyi. Tavsiye ederim Mochi süt oluk oluk akmazsa bir işe yaramıyor