Beren- bizimde 6 aylıkken başlattı. iştahsızlık için ama şu an bıraktık. döküntü çıktı ellerinde, yağdan mı yoksa 2 numara mamaya geçmiştik ondan mı, hangisinden olduğunu anlamak için bıraktık. geri başlayacağım ama iştahı yine bitti. fayda etmişti. uyanıkken mama yemiyor bizim bebek