Gok_53 Simba61 ilk zamanlarda 30 cc ama ara ara emziriyoedum 1. aydan sonra 60 cc verdim her ay 30 cc artması gerekir normalde demişti bize doktor . 5 aylık olduk şuan 150-180 yiyor yani siz 60 yapın zaten yediğini yer yemediğini bırakır öylece anlarsınız her bebek farklı oluyor
Miraveben Simba61 bence 60 cc hazırlayın emzirmiyorsanız ve deneyin ne kadar içiyor 2 saate bir ay ay kademeli kademeli artırırsınız bebekler kendileri belirliyor genelde bizimki bazen 150 içiyor bazen 110-100 içiyor deneyip görün bi kaç gün
Plump27 Simba61 şuan 1ay 4 günlük olduk. 1 aydan sonra 90 cc yetmedi ağlamaya devam etti 120 lik veriyoruz. Zaten mama üstünde 5-8. hafta 120 cc yazıyor. Bebek orantılı gidiyor. Siz de deneyin içiyor mu bakın. Neredeyse hep mama yiyor. Sütümü sağıyorum günde 1 kere anca onu veriyorum. Oyalanmaya emiyor beni.
Adababy Asel8 kaç saate bi besliyosun canım, ben saat başı emziriyorum günde 3 kere falan da mama veriyorum 100 ml kadar anca doyuyo memede uyuya kalıyo doymuyo sütümğ sağıp veriyorum artı mama gidiyoruz anca doyuyo 21 günlüğüz