Merhaba arkadaşlar 8 ay 3 günlük bi kızım var. Yaklaşık 1.5 aydır mamayı ek gıdaydı reddediyor. Ben vermesem asla yemeyecek.Hatta ağlaya ağlaya yiyor. Mama vakti sonunda bende o da aşırı yıpranıyoruz. Mamanın pürenin her türlüsünü denedim ama yok olmuyor. Allah aşkına başına gelen yada bilgisi tecrübesi olan anneler yardımcı olursa çok sevinirim. Simdiden teşekkürler