Ben covidden sebep bebeğimi yatırmıştım araştırma hastanesi olduğu için. Birsürü doktor var ve işlerini iyi biliyorlar sırf bebek gözetim altında dursun birşey olmasın diye eve yollamamışlardı ben memnun kaldım ama eğer araştırma hastanesi olmasaydı başka hastanelere götürürdüm. Bizim doktorumuz var beyoğlunda muayene içinona götürmenizi öneririm baya ilgili çok memnunum kendisinden