Anneler Bebeğim şundan 10 buçuk aylık kahvaltısını bir kase veriyorum orta boy kase ile sonra yoğurt bir kase aynı orta boy kase ile çorba veriyorum tarhana çorbası biraz yulaf atıyorum içine çok çok az da ekmek doysun diye. Yaptığı. Yemeklerden mesela brokoli çorbası yada ıspanak yemeği kereviz yemeği hep bir kase veriyorum ama 6. Ayından itibaren ek gıdasını hep bir kase olarak verdim acaba çok mu vermişim doktorum hep aldığı kadar ver diyor aldığı kadar versem iki kase yerdi bizim oğlan 😊siz ne kadar verdiniz çocuğunuza ek gıdayı ?