19 aylik oglum evde cok sıkılıyor nasil oyalayacagimi bilmiyorum mecbur tv aciyorum hem siz nasil oyaliyorsunuz neler yapiyorsunuz anlatabilirmisiniz hemde bu dönemde krese gondermek mantiklimi en fazla 4 saat falan düşünüyorum bu arada fikirlerinize ihtiyacım var güzel anneler