Seda00 Bebeğim 8.ayına giriyor ve 9 kilo civarında .Doğduğu günden itibaren meme+mama şeklinde ilerledik süt yeterli gelmiyor diye.5.aydan itibarende ek gıdaya geçtik.Şimdi meme+mama+ek gıda olarak ilerliyoruz .Günde 4 kere mama içiyor .Fakat her istediğinde beni emiyor .Ek gıdayı ne kadar verirsem yiyor kahvaltı akşam yemeği ara öğün her türlü besleniyor şükür.Doktorumuz mamayı teke düşürebilirsiniz dedi.Fakat bazı yerlerde 2 yaşına kadar mama diye geçiyor akıl verin ne yapacağımı şaşırdım nasıl yapmalı.Mamayı bırakabilecek miyiz bilemiyorum çocuğumun tepkisi ne olacak .Ve mamayı bırakmak ne kadar doğru .
BaharBebek34 Seda00 kilosı higher iyi, 4den mesela 3e indirebilirsiniz mamayı öncelikle. Zaten sizi emip, ek gıda da alıyormuş. Bir kaç hafta takip edin, sonra ikiye indirin. Ek gıdayı yavaş yavaş arttırın, emzirmeyi asla bırakmayın☺️🙏
Seda00 BaharBebek34 bende aynı şekilde düşünüyorum yavaş yavaş azaltmayı denemek istiyorum fakat tepkisinden korkuyorum mızmızlığı tavan yapar mı diye .şükür memeye de çok düşkün