Nuruummm canım kesinlikle alışkanlık.benim oğlum da 7.ayından bu yana(şuan 11 ay 5 günlük)gece uyanıyor.denemediğim kalmadı.banyo,masaj,uykudan önce bişeyler yedirmek,kalkınca su içirmek vs..(hani dedim emmek değilde susayınca da kalkabilir çocuklar)ama bana mısın demedi.ve dikkat et her gece aynı saatte uyanıyordur.oğlum 9.30 -10 arası muhakkak uyur.ilk kalkış 40 dk sonra olur.(10.45 gibi )ikinci kalkış 00.30.,sonra 02.00,daha sonra son kalkış 04.00.sabah 8 veya 9 da da muhakkak güne başlamış oluyoruz.bende bu aralar bunu araştırıyorum nasıl bıraktırcam diye.ha bu arada diş dönemlerinde de yapabiliyorlar böyle şeyler.ama bizim ki kesinlikle alışkanlık eminim.