1kizannsi Hamileliğiniz stresli mi gecti? Hamileliği stresli geçen annelerin bebeklerinde buna benzer davranışlar çıkıyor diye biliyorum yani bir yerde okumuştum. Ne kadar doğru o da bilinmez. Ama henüz çok küçük. Bilmeden yapıyordur. Ya da öfkesini bu şekilde dile getiriyordur annesi. Bizler bile kocaman insanlarız. Ani, değişken davranışlar tepkiler veriyoruz. Bizimki mesela, bunaldiginda aciktiginda kendini geriye atıyor. Gülüyorum deliiiiiii kıs diye. Biraz akılları erinceye kadar düzelecek🙂