Nazyavuzalp Haticektrnc olabılt tabı hemn nazara gelırmıs anne sütü ben okumaya başladıgımdan beri iyi sonuç alıyorum çok şükür
Haticektrnc Nazyavuzalp Ben aptamil kullanıyodum pek iştahlı içmiyodu son zamanlarda. Sıkılmış olabileceğini düşündüm sma aldım o da kabız yaptı 😔
Nazyavuzalp Haticektrnc bırde promalt içecegği tavsıye ettıler bana bugun aldım onuda ıcıcem herkes cok memnunmus
Haticektrnc Nazyavuzalp bende kullanıyorum canımm ama öyle şelale yapmıyor maalesef 😪 ben onunda faydasını göremedim
Haticektrnc Karamela Boş memeyi kesinlikle emmiyor canım 😔 emzik yerine kullansın istiyorum onu da yapmıyor 😔 Çok çaresiz kaldım artık ne yapsam olmuyor😔😔😔
Nazyavuzalp Haticektrnc hadi yaa bende deneyecm baklm aksam Bak bıde bestlak içiyorum ben süt arttırıcı bitkisel damla
Gizemsenn Haticektrnc bende doktor tavsiyesiyle prolac kullanıyorum baya yararını gördüm rezene boza salepte süt yapıyo özellikle bol tarçınlı iç eminim işe yarar bide bebeğin uyudukça sende mutlaka uyu artıcaktır sütün
Haticektrnc Gizemsenn Ya bende istiyorum doktordan ama yazmadı hiç ilaç 🤔 Çocuk doktoruna söylüyorum ama oğluşu götürdüğümde acaba kendi kadın doğum uzmanıma mı söylemem gerekiyor