Deletedmom_9857 İyi akşamlar güzel anneler yine ben 🥰 bu sefer sorunumuz iştah 🤔31 aylık kızım var çok şükür bir sıkıntımız yok ama son 1 aydır ağzında tutuyor bıraksam saatlerce tutar var mı bir çaresi sıkılmaya başladım açıkcası güzel yorumlarınızı bekliyorum 🌸🥰😘
Sulegorkem Deletedmom_9857 benimde kızım 31 aylık bundan 2 hafta öncesine kadar kızımda ağzında bekletiyodu 2 ay kadar sürdü sonradan kendiliğinden geçti ama bu süre zarfında sürekli yanağına dokunuyodum sonra ağzını açtırıp yanağından dile attıyodum çiğnesin diye
Evlatanne 20 aylığız bizde aynı cok zor allah kolaylık versın zaman gectıkce ınsanın sabrı azalıyor 🙁
Deletedmom_9857 Sulegorkem yaaa bende öyleyim hani çiğnemeyi hiç bir şekilde yapmıyor sonra çıkartıyor 🤨
Sulegorkem Deletedmom_9857 biraz bu süreci çorba ağırlıklı besleyerek atlattık tamamen sıvı kalde değil ama baya pütürlü çiğnemeye teşvik etmesi için birde sakıza alıştırdım çiğnesin diye sizde tuvalet durumu nasıl bilmiyorum ama 2 hafta önce bezi bıraktık ve bezi bırakmasıyla beraber tekrardan çiğnemeye başladı birde tavuk et ve pilavı çok seviyor çorba sonra et veya tavuk yanında pilav veya makarna yaparak çiğnemeye teşvik ettim çok şükür atlattık inşallah sizde biran önce atlatırsınız gerçekten çok zor bazı günler sinir krizine bile girdim önünden yemeği alıp akşama kadar hiç birşey vermedim açıkırda yer belki diye ama nafile oldu ( doğdu andan 2 yaşına kadar iştahı gayet yerinde bir çocuktu )