hazaldnz her şeyin bir zamanı var bunu kalben söylüyorum laf olsun diye değil. Benim teyzemin 10 sene çocuğu olmadı. Tüp bebek denediler şehir şehir gezdiler , kaç dr gördü. Olmadı, sonra bıraktılar çare bulamayinca vee bir kızları oldu şuan 10 yaşında falan sanırım. Arkasından çok geçmeden bir de kardeşi oldu, bir kız bir oğlan ellerinden öper. Yani diyeceğim o ki, yıllarca uğraştılar demekki neymiş Rabbim imtihan etmiş. Her şeyin zamanı var, o zamanı gelince hiç aklınızda yokken oluverir. Allah büyük, siz dua edin bol bol ama isyan etmeyin hiç, hayirlisini dileyin Allah’ım hayırlı evlatlar nasip etsin size insallah. En doğru zmaan da..🤲🌼