uyumayankoala bizim minnoş da almıyor emzik, aynı durumdayız. Kucakta da durmuyor + olarak. Eskiler anlattıkça canım sıkılıyor, ne gaz çıkarma dertleri varmış, ne atak biliyorlarmış, ne de başka bir şey. Nasıl büyümüşüz bilmiyorum 🤷🏻♀️ Bizler çok okuyup, çok araştırıyoruz ama elde var 0, okuduklarımızı uygulamamıza müsade etmiyor şimdiki bebekler ne yazık ki..