Aezgi sanırım linç edilmeye çalışılmış ama başarılı olunmamis bir post 🤷🏻♀️ canınızı sıkmayın,kimse kimsenin hayatini bilemez… Ben 2 saat sonra emzir vs olayına gitmiyorum çünkü sonuçta geçiyor. Bende hamilelikte hiç içmedim. Emzirme döneminde tuttum kendimi. Şuan 14 aylık. Ek gıda almaya başladı, 8 aylık olduğunda haftada 1 kez kendime izin verdim. Kendimi tutuyorum dayanamadım zaman içiyorum. Şuan bazen haftada 2 sigara olabiliyor ama yinede dikkat ediyorum.. kendinizi çok üzmeyin 🌼