Zeynep_AlyaninAnnesi Evin ısısı gayet iyi, üstünü aşırı kalın da örtmüyorum ama yinede uyanıyor ağlıyor. Üstünü örtmemi istemiyor. Var mı bizim gibi olan ? (Bu arada kızım haftaya 17 aylık)
Busegokce Zeynep_AlyaninAnnesi A yalnız değilmişim. 7 aylıgız ve o olmayan var gücüyle sabaha kadar ayaklarıyla aşağı iter üzeri acilirmis. Asla örtmek istemiyor. Dediğiniz gibi çaktırmadan uykuya daldiginda orteyim diyorum sanki önceden sezmis gibi gözünü açıyor. Bıraktım örtmeyi bende🤷🏼♀️ altta zıbın, üzerinde tulum ayaklı veya ayaksız oylece uyuyor.
Yusuf2208 Zeynep_AlyaninAnnesi 17 aylik benim oglumda bu ortme yuzunden cok uyaniyo hep inatla ustune cikiyodu ortulerin ben tulum giydirmekle care buldum sabah kalkinca tulumu cikarinca vucudu sicacik oluyo icim de rahat ediyo ortmesemde usumuyo diye
Julijuli Zeynep_AlyaninAnnesi mutlaka tulum giydirin benim oglum da gıcık oluyor hemen uyanıyordu üstünü örtünce.h&m dem tulum aldım sıcacık yatıyor ben de gece üşüdümü derdine girmiyorum artık.
iki_prens_annesi_ Zeynep_AlyaninAnnesi uyku tulumu büyük rahatlık ustu açıldımı derdi yok giydiriyorum yatırıyorum tavsiye ederim
Gokce07 1,5 aylıgız bizde öyle uyku tulumu var instagramda gördüm pazen müslin seklınde onu almayı dusunuyorum
birdost Zeynep_AlyaninAnnesi benim bebeğimde aynı. Ben biraz dalmasini bekleyip öyle örtüyorum. Bebeğimde 19 aylık bu arada
_tospikannesi Zeynep_AlyaninAnnesi canım kesinlikle uyku tulumu al 18 aylık benimkide örteyim dönmeye başlar kendini uyandırırdı artık örtmüyorum
ortopedistanne Zeynep_AlyaninAnnesi doğduğundan beri öyle uyuturken bile ortsem anlıyor en iyisi uyku tulumu sıcacık oluyor gece boyunca miss e bebek dekileri kullanıyoruz biz tavsiye ederim