Mavilii Kendini kastıkları için olur belki tam olarak bi fikrim yokta. Ablamın ogluda ağlarken morardı doktor kan değerleri düşük ondan olur demişti ama sonra geçti. Hepsi aynı değil sonuçta sizin bebistemi morariyo
Buh4160 Katilarak agladiginda bebeginizin yuzune soguk soguk ufleyin morarmaz kendine gelir canm bize doktorumuz demişti