Merhaba anneler. Bebeğim 2 ay 2 günlük. Sezeryan ile doğum olduğu için mama alışkanlığımızı kazandık. Bir göğsüm diğerine göre daha az süt üretmekte. Bu yüzden günde maksimum 2-3 biberon(akşam) mama veriyorum. Gündüzleri ve geceleri emziyorum fakat akşam vakitlerinde doymuyor ve ağlıyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz?