3.5 aylık bir bebeğim var anne sütüyle besleniyor. Ama akşam saatlerinde sürekli huysuzlandığı için moralim bozuluyor sütüm mü yetmiyor diye. 6300 g boyu 60 cm. 3500 doğmuştu. Sağlık ocağında ebe gayet iyi diyor ama bende hep acabalar var. Her ağlamasını açlığına bağlar oldum. Çevremde bana baskı yapan yok bu çocuk aç diye sağolsunlar ama kendi kendime kaynana oldum ben bu konuda. İlk çocuğumda azdı çünkü sütüm. Travma oldu sanırım 😭