Bebek2020 Mhtpgnby ismini hatırlamıyorum. 2-3 sene önce bölgeye özellikle yukarı doğru masaj yaparak kullanmıştım. Acil doktoru yazmıştı. Söylerseniz size de yazabilir
Gmznr2909 Arifcan ben normal doğum ile yaptım benimde doğum da oldu hala var dik oturamıyorum sırtımı yaslayarak oturamıyorum ayakta sorun olmuyor ama hiç oturamıyorum bende doğumdan sanıyorum doktora gidicem bakalım ne diyecek