Mhtpgnby Kızçeleeerr 2 haftadır kuyruk sokumu ağrımm var doktora sordum kas gevşetici içemezsin bebek emziriyorsan parol iç dedi..yaşayan var mı ,vardıysaa nasıl geçti? Egzersiz falan ne bilim bi bişeeey imdaatt! 😒
Arifcan Mhtpgnby benimde agryor dogumdan sonra oldu 2 aydrı cekıyorum agrısını canm sezeryan dogum oldum acaba ondanmı oldu dıye düşünüyorum cunku öncesnde böyle bir sıkıntım hiç yoktu balsam agrı kesıcı krem var ondan sürüyorum o iyi gelıyor farmasılden aldm canm birde parol içiyorum gecıyo ama tekrardan agryo emzirirken falan 😏
Snmtt Mhtpgnby pöç batması diyolar sanırım ona ben çok çektim ondan ne oturabiliyodum ne kalkabiliyordum. Üniversite sınavına hazırlanırken olmuştu sürekli oturup test çözmekten😑 simit şeklinde yastıklar var onları öneriyolar otururken boşlukta kalıyo o kısım. Benim kendiliğinden geçti biraz hareket etmeye başlayınca 😶
4bilge12 Mhtpgnby aynısı yaşadım. 1 aya yakın sürdü. Sert zeminlere oturdukça şiddetlendi. Mümkün oldukça yumuşak zeminlere oturun. Uzun süre oturmayın, ayakta kalmayın. Yavaş yavaş geçiyor merak etmeyin. Bebeğim 52 günlük tamamen kayboldu ağrım.
Bebek2020 Mhtpgnby jel de kullanabilirsin. Masaj yaparak iyice yedirerek kullanırsan birkaç güne geçer
Mhtpgnby Arifcan Benim bebem 18 aylık ama çok zorlu bir normal doğum olmuştu . Farmesiden aldığın krem emziren anneler kullanabiliyor mu ?
Beyzalila Arifcan benmde sezeryandan sonra oldu canım 8 aydır çekiyorum allah var oturup ağlıyorum resmen 😭
Gmznr2909 Arifcan ben normal doğum ile yaptım benimde doğum da oldu hala var dik oturamıyorum sırtımı yaslayarak oturamıyorum ayakta sorun olmuyor ama hiç oturamıyorum bende doğumdan sanıyorum doktora gidicem bakalım ne diyecek
Simiyy Benim de var ama gebelikten dolayı. Doktorum muhtemelen popo üstü düştüğün bir an keniğin zedelendi şimdi patlak veriyor dedi. Belki sendede öyledir
Bitikmomi Simiyy bende gebeliğimin 12. Haftasında başlayıp doğuma kadar sürmüştü aynı şeyi söylemişti bana da doktor. Ama benimki doğumda geçti şimdi bazen ağrıyor. Senin ki geçmedi mi ?
LokumAnnesii Simiyy ay doktorun manyak mı ne alakası var kız boşuna çekiyosun şuan o ağrıyo bi magnezyum hapı versin hop kendine gelirsin ilaç değil zaten takviye edici gıda
Mhtpgnby Simiyy Benim mutfakta bi anda ayakta dururken geldi hafifti çok aldırış etmedim 2 hafta oldu hala devam . Kaydıraktan kayar gibi pozisyonda oturanlar da olurmuş bende öyle otururum hep dik asla oturamam büyük ihtimal bende bi haltlar ettim kemiğe 😂
Mhtpgnby Snmtt Canım mütemadiyen hareket halindeyim mesela oturuyorum kalkıp yürümeye başladığım an bir kitliyor olduğum yerde bi kalıyorum bekliyorum sonra hafifliyor sabit kaldığım da özellikle çok fena geliyor o simit yastıkları duydumm bir alıp deniyeyim
Mhtpgnby Anne80 Ahahaha geçenlerde üç buçuk attım zaten bu ihtimali düşününce birde gecikince test yaptım neyse ki negatif sonra adet oldum 💃😄
Mhtpgnby GAmzezz01 doktorum sordu onu iltihap kızarıklım var mı diye yok dedim kıl dönmesinde anlaşılmaz mı ya 🙄
1Nisa1merve Mhtpgnby ben dogumumdan 2 hafta önce yer silerken düştüm cok fena ağrıdı hic gecmedi .6ay oldu hâlâ agriyo caresi n i bulamadm😭😭😭