7 aylık bebeğim var ve bu aralar geceleri çok düzensiz uykuları var. Açlıktan ağladığına eminim çünkü meyve püresi yedirdiğim zaman susuyor ve doyunca uyuyor. Sütüm hiçbir zaman doyurucu olmadı o yüzden bu gibi yöntemlere erken başvurdum. Yine sütüm doyurmadığı için geceleri emzirerek susturamıyorum. Ek gıda vermek durumunda kalıyorum ama sürekli meyve püresi de zararlı. Biberonla içirebileceğim bir şeyler önerir misiniz? Kaşıkla yedirmek de uykumun arasında bana çok zor oluyor o yüzden biberonlu şeyler önermenizi rica ediyorum ben tıkandım artık