2 ay 15 günlük benimde oğlum,15 gündür almiyo biberonu, doktora gittik enjektörle ver dedi mamayi,cunku son hafta kilo almamıştı, enjektörle de zor ama veriyorum,bide agzuna bakin pamukçuk çıkmış ne yazık ki ,ondan biberonu da beni de emmek istemedi diye düşündük,insallah hemen duzelir,yoksa kafayi yicem,her beslenm saati fobi oldu,ac kalmasın kuzucuklar😭🙏😌