Mhmtaff Kızlar 20 günlük bebeğim yüzü pütür pütür kırmızı oldu hep sivilce gibi ne yapsam geçer acaba bepanten sürdüm ama hiç fayda etmedi
MinikBugram Mhmtaff benimde öyle acaba isilik mi dedim yok mama içiyor ben mamayı değiştirdim denemek için
Miray5737 Aynı sorun bizdede vardı ne yapsam geçmedi doktora götürdüm bir krem verdi onu sürüyorum iyi geldi 10 gün kullan sonra bırak dedi geçti yüzümüz çok şükür adı hipokort kremin doktora götürün bence sizde
Mhmtaff MinikBugram mamayı günde bir defa filan ya veriyorum ya da hiç gerek kalmıyor aptamil kullanıyorum yapar mı acaba
Gokce07 Büyük kızarıklar degilse doktor bana sıcaktan dedi bazen uydugumuzda klımadan oda sıcaklıgı 27 e ucunda beyaz olanlarda ter bezisi calısmadıgı ıcın sivilceymiş
Mhmtaff Gokce07 evet ucunda beyaz da oluyor bazen bizim evin sıcaklığı da 24 derece ama hemen üşüyor oğlum
MinikBugram Mhmtaff bende emin değilim sen az veriyorsun yapmaz sanırım ya sen gidince bi sor mamadan olur mu diye doktora beni de bilgilendirirsen sevinirim