mycutebaby minikbebeklerim ah canım Allah kolaylık versin biz bir taneyle daha başa çıkamıyoruz sen iki tane büyütüyorsun vala
Arifcan mycutebaby canm emzirince birden kaldırıncada kusabılıyor 🤷🏻♀️ Benım sütüm yetmıyor mesela kusuyor mama yapıp verıyorum kusmuyor ıcıyo ve uyuyo gazını tam almakta cok onemlı bu arada
mycutebaby Arifcan bende kusunca boğazına gitmesin diye kaldırıyorum emzirdikten sonra biraz yatırmakmı gerekiyor
Simos Benim bebeğimde 2 ay 12 günlük gündüz kesinlikle uyumuyor bır haftaya kadar gündüzleri 1,2 saat uyurdu oda bitti.ev işi yememk hiçbısey yapamıyorum gecede 12 den asagı uyumuyor uyutana kadarda mafoluyorum.hiç bitmeyecek gıbı bu günler😢
mycutebaby Simos aynıyız vala aynı şekilde bende yemek bile yapamıyorum eşim olduğunda anca oda herşeyim eksik kalıyor yetişemiyorum kafayı yicem sonunda bebeğim uyusa belki kendimi daha iyi hissedicem ama oda uyumayınca hem uykusuz yorgun bitkin hemde yemememe duygusu insanı mafediyor ya :( vala benimkide 11 buçuktan aşağı yatmazdı uyuduğundada 5 de uyanırdı şimdi huyu değişti 2 saatte bir kalkıyor geceleri
Arifcan mycutebaby evet kucagan da yan yatar pozisyonda yatr ben ogle yapıyorum bırden kaldrınca kusuyor benımkıde
Dtbrc mycutebaby benimki de kolik ve şanslıymışsınız gece uyuyor en azından😭bizim kolik krizi gece 12 de başlıyor sabah 5 e kAdar sürüyor 5 te yatınca da sabah 7 de kalkıyor uykusuzluktan gebericrm
Sutlac11 mycutebaby benimde öyleydi üstünğ giydirdim balkona çıkardım uyudu dışarda uyumayı seviyorlar
Sertaps mycutebaby metsil damla hiç bir işe yaramıyor çok gereksiz damla doktorumuz öyle söylemişti hiç bir faydası olmaz demişti bu damlanın
Arifcan mycutebaby ilk zamanlar bende ögle yapıyordum canm annem bana soyledı dedı cocugu zart dıye kaldırma hemen 😃 sonra gercekten dedıgı gibi yaptım kusuyor ama fazlasını tabıkıde dolu dolu kusmuyor oda cok nadır ogle dene canm 🤗
Mombaby123 mycutebaby bizde 2 ay 13 günlügüz meme de uyumuyo gündüz uykusu adam akıllı yok ayakta salliyorm indirdigum dakika agliyo
mycutebaby Mombaby123 aynen benimkide öyle ya ama geçicektir elbet bugünlerde vala ben şuan uyutmaya çalışıyorum çocuk bir türlü uyumuyor daha erken