5 aylık bi kızım var gündüz hiç uyumuyor hep yanımda durayım istiyor emiyor emerken birden kalkıp ağlıyor tekrar kalkıyor sürekli ağlıyor bu şekilde her emmesi biraz em kalk ağla bağır tekrar emmeye devam ediyor nasıl bunları unutturacağım bilmiyorum yemek yerken bile kucağımda bu sefer de yemeklere tabaklara saldırıyor yemek istiyor 😓😓😓