Kızlar normalde sütü çok bol biriydim rabbime şükür sezaryen olmama rağmen sütüm hemen geldi nolduysa oldu 1 aydır azalmaya başladı derken artık 20 cc bile olmuyor iki göğsümden sağdığım halde şimdi bir haftadır hiç emzirmiyorum süt arttırıcı bir ilaç kullanıyorum ama hala aynı korkuyorum gelmeyecek heralde başına gelen oldu mu ne zaman geldi sütünüz ne yaptınız da geldi