Kusursuzhata yaa bugün sabah tesadüfen karnına pış pış yaptım gözümü de kapattım ama onun gözü hep bendeydi arada gözümü açtım baktım hemen geri kapattım bir tane de ninni açmıştım o şekilde yapa yapa uyuyakaldı şokkk oldum ilk defa o şekilde uyudu.. Normalde ben pusette sallaya sallaya ve süpürge sesiyle uyutuyorum başka türlü asla uyumazdı tesadüfen yaptım baktım uyudu.. Öğlen uykusunda tekrar denedim ama baktım ki ağlıyor durmuyor tekrar başladım sallayıp beyaz gürültüye.. Acaba düzenli bir şekilde yapsam alışır mı Bi kere ağlamaya başladı mı sanki sallamadan uyumicakmış gibime geliyor.. Bebeğim 6 ay 4 günlük.. Bende artk bir düzeni olsun istiyorum. Tesadüfen yapmıştım sizin de bu yazdığınıza denk gelince çok şaşırdım