DenizAybrs Merhaba tecrübeli annişlerim ek gıdaya geçeli 1 ay oldu ama ne yaptıysam bir türlü su içmiyor biberonu ısırıyor ama içmiyor sizler nasıl alıştırdınız bu konuda başka alternatifleriniz var mı ve su içme miktarı ne kadar olmalı yardımlarınızı bekliyorum
iremceren DenizAybrs başta reddeder ve normal, sen sürekli her gıdadan sonra teklif et bir de onun gözü önünde sende su tüket, zmaanla oturuyo, sadcee su için kullanacağınız suluk/biberon/alıştırma bardağınz olsn