BusraElaa wee nin meyve süzgeci var o da diş kaşıma zamanında falan çok kurtarıcı oluyor, bol bol küçük kavanoz alırsanz rahat edersiniz yoğurt mayalarken, mama önlüğünü kol ile birlikte giyilen birşey tercih etmiştim ben kızım diğerlerini çıkartıp atınca,ben buharlı pişirici almayı tercih ettim çocukla daha rahat oluyor, hem de görüntüsü hoşuma gitmişti. benim kurtarıcım oldu ama pişirme aparatı da aynı işi görür kararı bütçenize göre verirsiniz. damlatmayan suluk aldım ama benim kıza hep kaşıkla içirdim suyu şimdi bardaktan içebiliyor zaten biberon da sevmezdi. aklıma gelenler bunlar şimdiden kolay gelsin,güzel heyecan :)