2707 HYM benim eşim de ne gerek var diyor o korunuyor ama riske atamam tabi Allah kısmet ettikten sonra her şey boş da yine de tedbir almak lazım valla bu konuda ona söz hakkı vermeyi düşünmüyorum üç gün sonra kafamızı duvara vurmaktansa şimdi taktırayım 33 günlük bebeğim var ne maddi ne manevi kaldıracak durumda değiliz şuan o yüzden taktırmak istiyorum
KuzeyinAnnesii 2707 aynen bende takdırıcam dedm ve söz fırsatı dahi vermedim Sanırım adetin son günğ takılıyormuş takılma kısmında korkum yokda illa adetimimi beklemem gerekiyor bende onu merak ediyorum
G_ADAN KuzeyinAnnesii illa adet şart değil benim de eşim laf etti ama aynı şekilde fırsat vermedim. 24 günlük kızım var doktor 2 aylık falan olunca gel takalım dedi hem rahim falan daha iyitoplanmış oluyor dedi.
KuzeyinAnnesii G_ADAN aa öylemi ben bilmiyodum adet olmayı bekliyordum valla hiç beklemiyim o zaman 🙈😊
Karen Kızlar moral bozmak istemem ama arkadaşım hamile kaldı spiralle bir aylık kızı var şuan bende taktırmayı düşünüyorum ama içim hiç rahat deyil bu olaydan sonra bağlatmayı düşündüm ama eşimi ikna edemedim
Ebru1307 Bakırlı olan kanama miktarını arttiriyor ve agrıya neden olabiliyor bide hormonlu olan var o daha ideal kanama miktarını ve süresini uzatmıyor agrı da yapmıyor adetli olmanıza gerek yok çünkü doğumdan sonra adet olmayabiliyoruz o yüzden 2 aylık olduktan sonra taktırabilirsiniz yan etkileri tamamen kişiden kişiye değişen birsey denemeden göremeyiz bu yüzden herkesin bünyesi farklı