Ravzayucel Normal dogumdan sonra kac ay hamile kalma sansi dusuk oluyo geri cekilmeyle korunuyoruz korkuyorum oldumu diye kızım 8gun sonra 3aylik olacak. Iliskiden hemen sonra hamilelik olursa kasik agrisi olurmu
UrasEgeninAnnesi Ravzayucel düşük ihtimal olduğu yokki. Kesinlikle geri çekilme bir korunma yöntemi değildir sakın aldanmayın. Prezervatif kullanabilirsiniz
Adnnar Ravzayucel benim arkadaşım 3.ye geri çekilme yöntemiyle korunurken hamile kaldı geri cekilme korumaz cnm
Bimelekannesi Ravzayucel lütfen bebek istemiyorsanız geri çekilmeyle korunmayım ben dahil bir ton insan var o şekilde hamile kalan defalarca söyleniyor daha bebeğiniz çok küçük lütfen riske atmayın kendinizi de düşünün olacaksa elbet rabbimden ama yine de daha düzgün tedbirler almayı deneyin 🥀
Mom17 Dogumdan sonra cok cabuk hamıle kalınıyor dıkkat edın gerı cekılme korunma yontemı degıl sahsen ben oyle hamıle kaldım bebegım 3 aylıkken