Kızlar ben patik yapıp satıyorum onun önü için patik tokası istedim ama bugün kadınla konuştuğumda sevkin yapıldığını söyledi ama ben ptt müşteri temsilcisini arıyorum adıma paket olmadığını söylüyor bu günde kadına aradığımda saat 4 gibi akşam üstü gibi kadın ptt teye gittiğini ve sevkin olduğunu söyledi bana mesaj da gelmedi böyle bırsey yaşıyan var mı varsa bana nasıl haletiniz