Burada hep uyku sorunu çeken anneleri okuyoruz yada annesine yapışık çocuklar, kendi başına bile oyun oynamayan, sürekli annesi ile yatmak isteyen, geceleri sürekli uyanan…. gibi gibi. Ben özellikle bak şunu yaptım çok memnunum siz de böyle yapın yada böyle yaptım böyle oldu diyen annelerin tecrübelerini duymak istiyorum. Henüz 2.5 aylık kızım. Yolun başındayken duymak istiyorum :))