Miniminti Merhaba kizlar 6 aylık bebeğim var. Gece uykusunda dahi en gec 2 saate bir uyanir yarim saate 15 dakkaya uyaniyor gunduzleri hic demiyorum bile 5 dk 10dk uyuyo.biseyleri Yanlis mi yapiyorum napacam bilmiyorum
Minikpasam00 Miniminti iki saatte bir kalkınca bile seviniyorum ben en azından kesintisiz iki saat uyudum diyorum sürekli uyanıyor Emzik istiyor acıkıyor sağa sola döndür derken sabah oluyo :(