Merhaba canım anneler,
13 günlük bir kızım var iki gündür kaka yapmadı ve bu beni hem üzüyor hem endişelendiriyor. Çarşamba günü doktorumuza randevumuz var ama ben sizlerle de paylaşarak aranızda yaşayan var mı ya da önerisi olan var mı sormak istedim..
Aynı zamanda gündüz ya da gece sancılı süreçlerimiz oluyor yaşadığımız ya gaz diyorum ya da kaka 😬