1erkekannesi yok canım kalıcı değil bu durum. 3 yaşına kadar bebeklerin yaşadığı sendromlar var dönem dönem. Seninki de 2 yaş sendromuna benziyor. Olur olmadık şeylerde ağlama krizleri, inatlaşmalar, biraz şiddete meyilli olmak bu sendromun belirtileri. Ama bu zamanlarda sakin kalman ve nolursa olsun bebeğine onu sevdiğini söylemen lazım. Zor bir durum ben de sakinliğimi kaybediyorum çoğu zaman. Benimki de 15 aylık ama elimizden geldiğince denemeliyiz.