Kızlar bebişim 6 aylık. Uyku düzeni var saat aralıklarına uyarak yatırıyorum hep . normalde emzirirdim o doyunca memeyi bırakırdı kucağımda sallardım öyle yatırırdım ama son 1 haftadır o kadar şiddetli ağlıyor ki kucağımda zaptedemediğim için beşiğe yatırıp pışpışlıyorum. Sakimleşiyor Kafasını sağ sol yapıyor gözleri gitti gidecek tam dalacak yine çığlığı basıyor ama gözler kapalı. Sonra pat uyuyor ne bu ya böyleee bilen var mı 😫diş de geldi gelecek bide atak zamanı 24. Hf dayız onlarsan olur mu böyle ay bu bebeler ne huy değiştirirmiş hızına yetişemiyorummm😂