Mom064 Kızım 5ay 14günlük tadımlara gecmemizi söyledi doktor bizde gectik ama kabız oldu galiba 4gündür yapmıyor ve ıkınıyor arada bir ama yapamıyor ne yapsam bilemedim helppp❗️❗️
Caglaed Mom064 benim ki de öyleydi hala zorlanır zeytinyağı ver mutlaka bir de kayısı kaynat marmelat gibi blendirdan geçir ver ise yarıyor
[silindi] Mom064 yeni geçmişsiniz şimdi hep sıvı beslendiği için katı gıdaları almaya başladıği için kabızlık normal diye biliyorum bende bi kaç gün önce bi yerde okumuştum verilen katı gıdaya göre su verilirse kabızlığı engelleyebilir yazıyordu su miktarını doktorunuza sorun isterseniz🙂
Fitifiti Mom064 Bal kabağı vermeyi dene içine saf zeytinyağı ekleyerek. Gör bakalım nasıl yapıyor😊 armut,elma bazı bebeklerde kabızlık yapabiliyor. Her verdiğin besin sonrası gözlemle ona göre devam et
Efy Bal kabağını haşlayın kuru kayısıda aynı şekilde biraz haşlayın püre yapın birazda armut rendeleyin ve hepsini karıştırıp yedirin ben kızımda yapıyorum etkisini gördüm eğer kaka yaparken çok zorlanıyorsa poposuna zeytinyağı sürebilirsiniz