gulsum61 2.5 yaşında kızım sürekli emzik emiyor artık bıraktırmak istiyorum nasıl bıraktırabilirim sizler nasıl bıraktırdınız
Cydertugrul gulsum61 biz emzik ucunu keserek bıraktık oğlum çok düşkündü 2 yaşında tam bıraktık öyle huzursuzlanmadı da ağladığında eline verdim emmeye çalıştı ememeyince attı birde konuşunca artık sen büyüdün emzik emmesen mi felan deyince anlıyorlar çocuklar ya 😊 inşaallah sorunsuz bıraktırırsınız
Tubade gulsum61 ucunu kesin diyorlar ama çocuklar emzikle de duygusal bağ kuruyorlar emziğini saklayın beraber arayın nerde acaba falan dıye sorun gece verin ama gündüz arayarak unutturun bi böyle deneyin isterseniz 🌸
Btl-89 gulsum61 ucunu kes tiksinsin canım yeğenime öyle bıraktırdık. Şimdi benim kızımda emiyor emZik. Ama daha küçük olduğu İçin takılmıyorum
416767 gulsum61 konusmasi nasıl merak ettim emzik çok emen bebekler konuşması geç olurmus diye duydum
Duyguuu35 Bir yerde okumuştum emziğin uç kısmını hafif kesiyomuşuz gün geçtikçe artıyormuşuz çocuk o şekilde emmek istemiyormuş yengem deniyor şuan başarılı gidiyo
gulsum61 Etrafındakiler emziğe kekik yapı sür diyorlar 😡nasıl dayanır o dizen sormak istedim sağolun hepinizde emziğin ucunu kesin demişsiniz 🙏 teşekkür ederim deneyeceğim inşallah bırakırız
Mrvdllr gulsum61 daha biz bırakalı 1 hafta oldu ilk 5 gün cinneti resmen 2 yaşında kızım emziği kopmak üzereydi bende kestim bak annecim artık emzik pis olmuş kopmuş dedim her aradığında onu gösterdik ve kızım artık at çöpe dedi birlikte attık şimdi sorunca piş çüpe attım diyor
Demirbebek Vallahi sabah kalkınca aldım sakladım öğlen çok uykuluydu az sordu ama asıl olay akşam çıktı atti gitti gelecek vs vs diyerek sabır ettim 19 gün oldu hala arada soruyor artık yok sen büyüdün diyorum uzatmıyor bizim süreç böle